3. Last day of 2010

Det känns skönt att det är sista dagen på år 2010. Det är ju inte så att jag längtar eller har förväntningar av 2011. Jag vill bara få en bra avslutning och en bra början. Få njuta av att vara småbarnsföräldrar och livet.

2011 kan bli en riktig bra år, i och med att jag blir myndig och förhoppningsvis får körkort. Livet, våra liv blir så mycket lättare med ett körkort i handen. Eller så kan det bli en av de värsta åren i mitt liv, såklart hoppas jag på det förstnämnda. Men som sagt, inga förväntningar för det leder bara till besvikelse.



Och som en avslutning på denna inlägg slänger jag in en bild på mig och min familj. Bilden är tagen på dotterns 1års kalas.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0