189. Fy vad mysigt!

Yasmine har haft ett par dåliga nätter de här senaste dagarna och inatt/imorse 3-4 tiden fick jag nog svaret på varför. Lilltjejen spydde så att jag nästan drunkade i hennes spyor. Jag dog lite faktiskt men det var nog bara att stiga upp ur sängen och hoppa i duschen.

Så där stog vi, dottern somnade dock i duschen så jag tog en handduk och virrade om henne, en annan handduk la jag på soffan och sedan virrade jag en filt runt dottern ovanpå handduken. Slö var bara hennes förnamn, så där fick hon ligga medan jag gick och torkade upp spyorna etc.

Efter en stund fick hon blöjan och strax efter det somnade lilla hjärtat. Men jag bestämde mig iallafall för att lämna hem ifall om nu hon hade fått spysjukan. Så med 3 samtal kl 6 så somnade jag om.

As we speak så verkar det ha gått om för Yasmine, hon sitter och tittar på när pappa skruvar och har sig, själv känner jag mig en aning svag. Så bloggen får nog allt stå vid sidan om idag, iallafall en stund. See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0