209. Exicted & Pineapple Pie

Ungen är över exalterad då pappa är hemma så middagsvilan skippar hon och det märks hur bra som helst, trött mamma hej! Ni kan gissa hur mycket gnäll vi har fått stå ut med idag, från både min och dotterns sida.


Bild lånad fr Bli Min Jäst - Recept har jag också hittat där.

 

Nu står en ananaspaj på spisen och svalnar. Jag skulle förstås kunna göra ännu ett försök med dotterns middagsvila men klockan börjar bli så mycket och hon sitter just nu på golvet och ritar på post its.

Jag har fått en liten bakfnattis just nu, eller jag har ju i tankarna att få baka olika slags bakverk. Macarons tror jag nästan att jag ska försöka mig på nu till helgen om det finns tid över. Annars får det bli någonting snabbt och enkelt som till exempel ananaspajen jag gjorde idag :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

den såg smarrig ut:)). Nu e jag äntligen igång med min blogg igen och ska göra den till hudvård/hälsa:)). Kram och tack för idag:))

2011-04-05 @ 18:29:40
URL: http://mrsjeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0