213. Hel dag i Jakobstad

Vi kom hem för en stund sedan och nu är Tommy boy här och hälsar på, kul! Dagen har bestått av illamående och nu-kommer-jag-att-spy moments. Men jag har inte spytt ännu, illamående är ännu lite oklart idag men in till hälsovårdaren var jag för att snicksnacka lite om det.

Vi tror nästan att det är de nya p-pillerna som spökar men ger upp tänker jag nog inte göra. Det kan ju gå över också. Så det hoppas vi på, om jag känner mig ännu så här illamående som kommer och går var och varannan minut så tar jag nog ledig imorgon, det har varit en mycket jobbig dag i skolan idag.

Kul med vännerna men otroligt påfrestande och jobbig! Nu är hjärtat hem och jag ska gå och socialesera mig (kan man säga så?) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0