215. Hej Lördag!

Jag håller på att baka dumlekakor at the moment och efter det ska jag baka chocolate brownies. Det saknas en sak från båda recepten men jag hoppas att det inte märks ändå.

Idag funderar jag lite på att laga ris med honungsmarinerad kyckling till middag så det ska jag också börja på med lite senare. Tror hela lilla familjen är ännu lite mätta så vi har inte alls bråttom med middagen. Massor med gotta har vi också- dumlekakorna, chocolate brownies och banana split står på kvällens nom nom meny!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

låter yammie:). själv ska ja njut på hotellrumme me en ben &jerrys coconutterly fair:)). Kramar ti er alla!

2011-04-09 @ 18:18:33
URL: http://mrsjeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0