231. Fixar o Trixar

Jag har haft Qtime med min lilla familj de här senaste dagarna, lycka. Och däremellan har jag också hunnit bli sjuk, mera sjuk rättare sagt. Bättre är det för min del nu, dottern är väl nästa på tur. Jobbigt att bli så långt efter med skolarbeten så nu får nog gubben allt bra stanna hemma om dottern blir sjuk! Jag kommer ändå att ha fullt upp med ajokaista och öva till körkortet. Så med andra ord är det mycket på gång här hemma hos oss, och lär nog inte lugna ner sig före skolan är slut. Vi drar snabbt igenom allt igen, påsk, valborg, min föddis, morsdag.. Listan blir såå lång. Jag är bara trött men ville ändå ge lite livstecken här i bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0