233. i Framtiden


Nå, egentligen så är ju denna blogg inte alls menad åt er att läsa. Missförstå mig inte kära ni, utan det jag vill säga är att jag har rätt att skriva ut allt, det är min blogg, mina spelregler, inte eran.

Så nu tänker jag göra mitt eget race här på bloggen, älskar ni det så får ni gärna stanna. Hatar ni det så förlorar jag ingenting och ni behöver inte återvända hit längre.

Och såklart tänker jag påminna er att IP-adress sparas, kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära och kära kommer att raderas. Med andra ord, it's not a win win situation att spamma elaka kommentarer anonymt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror elaka, anonym kommentarer är riktade mot dig och kanske inte för andra att läsa. Så länge du läser dem är det ju lite win för dem med:)

2011-04-22 @ 10:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0