235. Long time no speak!

Hos oss har vi njutit av att umgås hela lilla familjen och vårsolen! Härliga tider. Det slog mig nyss att jag firar mitt andra morsdag i år, kul. Ska visa er lite i bildform vad vi har haft för oss de här senaste dagarna:




Torsdagen spenderade vi i ett kök, tillagade en yummie brunch åt hela vår underbara klass. Mera Qtime med klassen, tack! :) (Bilderna lånad av Ida)

 



Efter skolan åkte jag, Cindy, Tobbe & Backlund till gamla hamn och chillade. Ingen bild på Cindy har jag att lägga upp eftersom jag tar bilderna vartefter från facebook som jag har laddat upp via iPhonen och Cindys bild är spårlös försvunnen.

 

Fredagen har jag ingen bild på, utan spenderade den med Tommy, Tuubi och Yasmine. Tobbe var på något eget han och killarna kom hit och lekte med Yassie liten medan jag slängde ihop en smörgåstårta åt André :)

 

Lördagen började med att jag hade allt för svårt att komma ur säng, men nog kom jag mig upp. Dottern fick sig en liten prick på näsan och kinderna. Gulligaste påskhäxan ever, dock ingen bild har jag. Men off to mamas for både hon och jag. Hyvä juttu att vara hemma hos mammas! Fick testa att sitta barnvakt åt 2 1-åringar och kom nog fram till att tvillingar är inget för mig, jag pallar inte trycket liksom. Konkade runt med både Yasmine och Brian (min kusin). Lämnade dottern hos mammas och for hem, fixade mig för kvällen på endast 30 minuter och sedan kom Backlund efter oss och smörgåstårtan.

 

Off till komossa för att hjälpa till lite inför Andrés överraskningsfest och varmt blev det. Samlade alla i vardagsrummet och tyst stod vi och inväntade föddispojken som blev så förvånad och förhoppningsvis väldigt glad när vi började sjunga "ja må han leva"

 


Här har ni föddispojken på bild! Som liten förstås.




Och här har ni honom i dagens läge, 18 år med sin flickvän.




Sen så har jag också några bilder från Andrés överraskningsfest i iPhonen men dom är allt för suddiga och bilder som jag inte äns har tagit själv, men så går det när man lämnar telefonen lite var som helst. Någon bild där jag är med finns icke, varför vet jag inte.

 

Huset blev full med ungdomar och vi tackar såklart Andrés snälla mamma Ann för allt hon bjöd på och gästfriheten.

 


Idag har vi varit till Karvat och lekt. Yasmine har hoppat i studsmattan och provsittat Pappas nya leksak.  Gårdagen satt vi ute och solade, iallafall jag. Tobbe har en hemsk krapula och Yasmine var sig själv. Fick även fin besök av Tommy och Tuubi.

 

Med andra ord har vi haft en mycket fin och bra påskhelg. Vi skulle gärna ha kunnat få ledigt några dagar till så att vi skulle hinna med en besök till Nkby och hem till mina föräldrars också. Nå, snart är det helg igen och då ska vi faktiskt hem till mina föräldrars för att fira min underbara moster som fyller 1 maj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0