100. Teori

På dessa två dagar jag har fått 6 timmar med teori avklarad. Det kom på tal om att JAG skulle börja övningsköra på FREDAG! Om det blir så hoppas jag att alla sitter hemma, för ert eget bästa.

Yasmine har inte längre lös mage så imorgon ska vi tillbaka till dagis och skolan. Men hon är ju inte frisk frisk. Inte heller sjuk sjuk. Så det ska väl nog gå bra att återgå till vardagen imorgon. Efter skolan får jag ta en snabbvisit till butiken för att handla middag och efterrätt! :) Yummie in my tummie!

Så där annars, jag har hunnit måla mina naglar svart så här på kvällskvisten. Dottern fick också testa, såklart i en ljus rosa färg och på 3 av sina fingrar.

... Detta inlägg skulle jag ha publicerat för ett par timmar sedan men såklart har dottern lärt sig var man kan stänga av mammas dator. Förut la hon ner hela skärmen men nu vet hon exakt var hon ska trycka. Så det är ju inte så att jag inte tänker på er och att jag inte vill blogga utan det är mer vad dottern vill.

En riktig mamis har hon varit! Men inte så konstig det heller eftersom jag är med henne 24/7 och så är jag mycket roligare ;) skämtåsido.. Eller så är jag faktiskt bara mycket mer roligare än pappa.. Och för att försöka få denna långa inlägg lite mer roligare att läsa bjussar jag en bild på Yasmine!


Yasmine taking ego pics part 2




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0