109. What I think

Saker jag tycker är så underskattad:
WC:n - Det är ju där man kommer på massor med saker och verkligen använder hela hjärnan. Eller är det bara jag?
Playdate/Date - Allt man får utav det är ju bara bra. Men det blir ju inte av så ofta som man vill. Vilket får mig att tänka på att jag ska boka in massor med playdate och date!!!!
Skor - vad vore livet utan skor?


Saker jag tycker är så överskattad:

Extensions - iallafall här omkring, vill man ha långt löshår kan man väl betala mer för bättre kvalité och lägga dit dem så att det verkligen ser naturlig ut. Not so nice då det börjar se ut som (röv)hästhåret.
Facebook - Vad fan gör man där egentligen? Spelar Fashion World? Håller koll på alla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0