116. Tomorrow

Som ni alla vet så är det Alla ♥ Hjärtans dag imorgon, Vändag kan man också använda. Jag har inte inplanerat någonting speciellt med någon av mina tjejer men hoppas förstås på att de alla ska få en riktig bra hjärtedag!

Här hemma är det inte riktigt något stort på gång heller även om jag skulle vilja få en stor blombukett, frukost serverad på sängen och hela faderullan. Nej, jag ska upp en omänsklig tid för att vara en duktig studerande och åka till skolan och komma hem då det snart börjar bli läggdags, typ.

Fy farao. Årets (vill vara) romantiska dagen ska ägnas till skolarbete och jobb. Sucky, men that's life. Nå, middagen kommer Darling att ta hand om, jag har sagt klart och tydligt att jag godtar inte Ärtsoppa imorgon. Vad han och dottern kommer att hitta på är en annan historia.

Jag har tagit Efterrätten på mig. Vad jag ska baka är en annan femma. Kärleksmums skulle ju passa, men min erfarenhet av att glasyren alltid blir för lite och jag i sista minuten måste göra en till sats av det är inte alls roligt. Köket får sig en smutsig bomb. Men å andra sidan är kärleksmums så yummie in my tummie!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0