119. Top Model

Dottern sitter och försöker lägga på skon på ena foten, emellanåt kikar hon lite på Top Model och skrattar då de gör bort sig. Klappar på händerna och skrattar så ljuvligt då det blir catfight, gotta love my daugther!

Annars då, mitt huvud dunkar som värsta fjortisdunk. Illamående kan nog inte bli dåligare än detta. Men jag har ändå försökt att göra lite nytta här på hemmafronten. Såsom diska 2/4 av disken, lagt igång en tvättmaskin och läst en bok med dottern. Jag har återigen 3h teori idag, vilket jag inte vet om jag ska skippa eller om jag ska trotsa illamåendet och åka ändå..

What's for dinner today har jag inte orkat tänka på. H&M paketet skulle jag måste åka efter och Emmi skulle jag måste få tag på. Så Emmi om du läser detta så kan du ju höra av dig med dina arbetstider and that! :)


Poolen at our house - Thailand 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0