124. Bästaste J!


Darling fick äran att gå och lägga dottern, för jag var envis med att få prata med min bästis! Och if mama's no happy, then no one's happy så är det bara. Nå hursomhelst kan jag inte låta bli att skjuta upp i taket av iver, jag fyller snart 18 år och förhoppningsvis får jag körkortet och då får jag träffa bästaste Janina & hennes lilla familj när och var som helst, FAB!

Tillägger gärna att Janina är som en stjärna, ser inte så ofta men finns alltid där, thanks for being my very best friend! ♥


Mini Me & Mini Janina


Kommentarer
Postat av: Janina

Naaw :) <3

2011-02-17 @ 04:53:22
URL: http://nicolinasmorsa.blogg.se/
Postat av: nyfiken

Har du/ni råd med bil då?

2011-02-17 @ 15:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0