132. Smile, like you mean it!

Gårdagen kommer jag att leva på länge. Kvällen började hos Sassas, vi kom oss iväg mot Kimo först ½8 tiden då bästaste Tommy kom efter oss! Vi sjöng hela vägen och pratade mycket om bilkörning.

Väl framme blev det lite kramkalas, fyllekillar och vänner man inte hade sett på en bra stund. Tommy var min date för kvällen eftersom Tobbe var ut på sitt. Någon timme senare på kvällen var det bara jag och Tommy (tror jag) som var nykter men vi hade ändå väldigt roligt. Jag började förstås sakna Yasmine, det gör jag alltid (!!) då vi satt och tittade på "Life as we know it" - Sorlig men mycket bra film.

Vi styrde kosan hemåt först ½1 på natten, jag och Tommy pratade om bilkörning (of course) hela vägen hem och sedan blev det kramkalas igen när vi väl var framme i Kaitsor. Gotta love kramkalas

Jag skriver förstås en förkortad version av kvällen för att ni inte ska bli så uttråkad, en händelserik kväll m.a.o var det igår och tacka vet jag S och pojkarna! Just nu känns det som om jag hade druckit igår, beror mest på att jag och S stannade upp så sent igår och pratade, mera såna här kvällar, tack.

Nu kan jag verkligen gå runt med ett leénde en bra stund efter gårdagens kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0