90. End of This Day

Tisdag, almost slut. Jag hatar denna vecka. Jag saknar mina vänner som jag inte har träffat på en halv evighet och jag saknar gubben min som jag hamnade i bråk med idag och jag saknar mamma och pappa även om jag var där idag. Mina syskon saknar jag också, Mommo och moffa min också. Jag saknar mina nära och kära.

Tacka vet jag dottern, hon är hälften mig och hälften Darling så lite av honom har jag här och det får jag nöja mig med. Och så träffar jag mina favorittjejer imorgon.

Helst av allt vill jag ha helg även om vi har skoldag på Lördag och måste stiga upp omänsklig tid och vara i skolan 07! Vi firar dessutom asiatiska nyåret ihelgen- rättare sagt den 3dje februari om jag inte har fel. Men sparar såklart firandet till helgen och så ska vi hinna på Darlings lillasysters kalas också.

Sådär mittiallt har jag en fullspäckad helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0