97. Räkpaj it is!

Jag trodde att det skulle bli en stressig dag idag, men tydligen inte. Så jag och Dottern har hunnit traska iväg till butiken, ätit lunch, lekt och medan Yasmine tog en powernap slog jag på stort och tittade på senaste avsnittet av Greys Anatomy. Just nu har vi räkpajen i ugnen, och där ska den vara i 10 minuter till. Gubben slutar först 15:30 så det är inte så värst bra tajming ändå.

Klockan 17 ska jag på min första bilskolas teori (om det äns går att säga så?) lite spännande men teori i 3h är nog ingenting att tjoa över. Nåja, Darling och Yasmine kommer att få lite pappa-dotter tid så det är ju positivt. Och när jag kommer hem ska ungen direkt i säng och förhoppningsvis slutar snoret hänga på dottern var femte sekund och lösmage är ett blott minne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0