32. Hairdo

Det fick bli hästsvans som dagens frisyr eller.. Gårdagens? Nåja, jag ville "lyxa" till den tråkiga slarviga vanliga hästsvansen så jag flätade ena sidan.


Oh no, ser ni en vit fläck? Japp, jag tappar verkligen mycket hår där. Flint var jag på en liten ställe när jag var gravid, efter graviditeten och ammandet började, växte håret igen, men nu har jag stressat och ja, oroat mig över en del saker så nu är jag flint på en annan ställe. Vill jag behålla resten av mitt hår borde jag nog relaxa en aning!!!!!!

 

Ps. Jag påminner er om frågestunden :) Ska faktiskt börja på med några redan nu, så där i brist på annat att göra och John Blundisen har återigen glömt mig, eller så kanske det är jag som inte vet när det är dags att ta natten? Ds.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0