34. Brand new

Jag känner mig som en helt ny människa igen! En attans rolig kväll har jag haft tillsammans med Öurin, vi kom fram till att det har gått ca 3 år sedan vi var ut tillsammans, men det ska förstås bli ändring på det. Vi har pratat om allt mellan himmel och jord, checkat in hans lägenhet (så jävla snygg!) och lite till.

Jag är riktigt glad över att jag bestämde mig att fara ut trots allt, detta behövde jag verkligen och att komma hem till världens bästa fästman som har städat lägenheten så fint, ja, lycka! ♥

Lilla hjärtat kom nyss hem från mommos, pyjamasen var på så Darling gick och la henne för att sova, jag har slängt in en pizza i ugnen. Nå när dottern sover så blir det mys med gubben framför en tecknad film.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0