39. Sorry

Svar från frågestunden har inte kommit upp ännu, men jag är busy doing life. Stora beslut har jag tagit för mitt och min familjs bästa. Motivation att orka mig genom dagarna i skolan har jag fått. Så bara det klingar till i plåmsan ska jag åka iväg och köpa ett skissblock och pennor!

Jag lämnade efter skolan idag för att pussas och kramas med hjärtat. Tänkte överraska en av mina bästisar men dock hade hon andra planer, men sånt får man ta när man vill överraska någon, better luck next time. Jag gick också på en promenad med hjärtat, Backlund och Tommy. Sjukaste promenaden jag varit med om i mitt liv!

En fin pratstund med Syrran har jag också haft! Drygt efter svärmor, Angelica, my soulmate och my dear har jag också haft. Träffade även min morbror och hans flickvän som nyss hade kommit hem från 2 veckor i Thailand (TAKE ME BACK!), bruna som pepparkakor var dem! Fin dag m.a.o om jag bortser från de långtråkiga timmarna i skolan, hiiiihiiii.. Och så avslutar vi med en bad bad webcam kvalité bild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0