4. Love

Jag hade inte kunnat önska ett bättre slut på år 2010, inte heller ett bättre början på 2011. Vi började med god mat och dricka hemma hos min moster. Efter maten städade vi undan och började blanda bål. En bra stund hann vi sitta och prata, skratta och ta foton.

 

Vi fick skjuts till Komossa men det var nog inte riktigt vår sätt att fira in det nya året så vi åkte tillbaka hem till min moster. Där var alla riktigt glada och nöjda att vi kom tillbaka. Det var skratt, dricka, mat, skratt, allsång och mycket mer. Vid 12 slaget skålade vi inomhus. Lycka. Kramar delades ut från alla håll. Firandet fortsatte där ute, raketer sköts, men allt slutade med snöbrottning. Kalla gick vi alla in och forsatte med mera skratt och dricka. Och förstås mera kramkalas.


Vår egen designad halsband fick vi också, vi är super nöjda, thanks T!

 

Det blev en, två eller tre glas för mycket för min del. Så jag fortsatte firandet med vatten och mat, bra det också! Idag mår jag superB! Även om det togs bilder hela tiden så var det tyvärr inte av min kamera (den lämnade hemma) men förhoppningsvis får jag bilderna snart som jag ska få visa er.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0