60. Mittiallt

Jaha, så mittiallt bara så där så ska ungen på sköitto till mommos i ca 2h och mamma själv ska iväg till Vasa efter ringarna som borde ha kommit. Jag hoppas att jag får dem även om kvittot är i Bennäs (lång historia). Men å andra sidan så borde jag väl nog få dem eftersom de står på mitt namn och de inte är betalda ännu?!

Nå, det får vi ju se. Jag mår en aning lite piiku bättre men känner mig ändå så spyfärdig hela tiden. Dock har jag ändå bokat in en liten tjejkväll med Bästaste S & A och jag hoppas verkligen att båda två kommer och att jag inte smittar dem. Lite deep shit talk skulle inte skada.

At the moment sitter ungen med sin favvobok, kex i handen och tittar lite på Entertaiment Now, vackert så! Yasmine har varit lite omöjlig den här senaste tiden. Kan själv visar hon så ofta som det bara går och vrålskriker då hon inte får som hon vill. Jag har inte gett med mig en enda gång så ni kan ju gissa hur mycket skrik det har varit these days. Pappa däremot ska vi nog inte prata om.

Nu ska jag packa ner lite blöjor och mjölkflaskan, sedan blir det nog att klä på dottern och gå ut och leka i väntan på att Syster och hennes pojkvän A kommer. Adios fellas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0