66. Empty

Min powernap som jag tog efter maten blev allt annat än bra! Jag vaknade upp ledsen och ensam. Och just nu känner jag mig väldigt ledsen och ensam. But I'll get over it.

Jag har hunnit gråta i telefonen, pratandes med Darling, lite bättre kände det ju efter samtalet. Men det var för några många timmar sedan så jag är lite deppig just nu. Och ingen lust finns att sitta och knappra på tangenterna, inte äns för eran skull. Jag känner mig bara så otrolig ledsen just nu. Wish my Darling was here ♥

Men nog har jag allt hunnit skratta åt eller rättare sagt med dottern även om det har varit tungt. Vi passade på att kramas, pussas och käka popcorn framför tvn ikväll, dottern somnade nyss (helt wicked hur hennes sovtider är fu#ked up!) Nå, jag ska försöka att INTE vakna på fel sida imorgon.


Från Thailand 2010 - TAKE ME BACK!


Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Haha vad gullgit :)



Trevlig tisdag på er!



kram

2011-01-25 @ 10:11:43
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0