71. Mean Girls

Jag är så otrolig glad över att jag och mina klasskompisar har kommit varandra så nära att vi kan prata om precis allting med varandra och det finns inte en enda dag som vi inte kan hålla oss från att skratta och ha roligt. Jag är med andra ord jävligt nöjd över min klass, alla är så goa! ♥

Men det var definitivt inte det jag skulle berätta om, utan vi pratade om allt möjligt idag i klassen, as usual. A berättade att hon och hennes kille tittade på Mean Girls 2 igår, så det har tydligen kommit ut en uppföljare av ettan. Så as we speak håller jag på att .... ner filmen just nu. Det finns förstås inte svensk text ännu eftersom den kom just ut på premiär så jag kommer inte att få Darling att se den med mig. Dock vet jag inte om 2:an är bättre än 1:an. We'll see, we'll see! Jag lovar att ge er feedback om filmen :)

Ps. Yassie vännen är på god väg att bli frisk igen :) Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0