76. Photos


Först ute: Yasmine leker hund

 


Jag hade på mina glasögon för någon dag sedan, dottern ville också vara lika cool så solbrillorna på. Mor och dotter bild skulle tas förstås, men daddy sucks at taking a picture at the right momento. Men hur bad ass ser inte Yassie liten ut med solbrillorna och rosettbandet på?!

 


Fast på bar gärning! Yassie tar ego pics :)

 


Ego pics part 2

 


Yasmine började snusa igår. Di måst ju läras i tiid!
(Skämtåsido! Jag skulle ta ett foto på Yasmine då hon lekte tittut bakom Darlings datorskärm, direkt jag tog fram kameran började hon göra helt andra saker. Som t.ex göra reklam för snus. Ta bilden med en nypa salt, tack.)
Ps. världens längsta inom parentes!!!!!!!!! Ds.

 


Ungen försöker äta upp kameran.. Eller ta den iallafall

 


Jag har också hunnit kramas med Darling.

 

Med andra ord har vi nog haft en riktig bra helg för enligt mig tar den slut redan imorgon när vi vaknar. But no tears! Darling har LiA snart så då har vi honom här hemma hos oss, jeij. Kan tillägga att jag är mycket nöjd dagtid men blir en aning deprimerad nattetid eftersom denna vecka har varit rena helvetet, every freakin night!!! Iom sjuk bebis, fler tänder på G etc. etc. Vi hoppas på en bättre vecka, soon will come.

 

Hoppas också att ni har haft en bra helg. Jag ska gå och slå ner Darlings dator så att han kommer och tittar film med mig... Eller så hittar jag på någonting annat. Adios fellas ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka glada bilder :)Såg på en bild att hon har en tand i underkäken som inte ligger närmast de andra(om jag såg rätt?) Brast iaf ut åt L, se se det är inte bara Adrian som får lite här och där :)

2011-01-30 @ 10:02:05
Postat av: Hanna svarar

Javisst är dem! :) Hahaha, du såg rätt! Och jag som trodde att Yasmine var en av de special kids som får tänder på riktiga konstiga ställen :)

2011-01-30 @ 12:13:59
URL: http://ourhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0