143. Barn"fri" och vänner

At the momento sitter jag med mina underbara vänner och tittar på Jackass! Fy farao vad Jackass bjuder på skratt men på samma gång kan jag känna deras smärta. Här har det varit kramkalas, pusskalas och allt det där. Roligt att få lite tid över för vännerna ibland!

Yasmine saknar jag enormt mycket men jag får försöka att ease the pain genom att kramas med vännerna istället. Det får duga ikväll/inatt. Nåja nu ska jag gå och vara lite mer social än att istället sitta framför datorn. Vi hörs imorgon, kära vänner! ♥

Ps. Ni är ju förfan hur gulliga, tack för era "krya på dig". Jag känner mig faktiskt frisk nu även om rösten inte har blivit normal men jag har redan frisk förklarad mig ;) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0