146. Int fattar ja!

Hur kommer det sig att man kan få en sån feelis bara för att det är Fredag? Även om man inte har planerat någonting så blir man ändå så jäkla glad. Annars då, jag får inte övningsköra på en bra stund nu eftersom jag fyller först i Maj. Men mörker körning och halkbanan ska jag iallafall få det undanstökat!


Och till rubriken, fy farao vad jobbigt att prata med Mami på msn. Jag försöker att spara på telefon räkningen men eftersom mamma är mycket bättre på att prata svenska än att skriva svenska så fattar jag ingenting av det hon skriver. Jag får bara gissa mig fram! Men det kan ju också vara min lillebror som sitter och assisterar mamma :)

Nåja hursomhelst, jag får nog allt ta och ringa henne nu. Sedan blir det att fixa ansiktet och håret, jag har nämligen powernappat i 2h och jiises vad skönt det va'

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ring på Skype istället, det kostar ju inget

2011-03-04 @ 19:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0