147. Mobile update

För en stund sedan kom bästaste Tommy hit och Tobbe försökte att natta dottern. Jag och Tommy hann prata mycket om bilkörning, jävlit kul att diskutera om såna grejjs med pojkarna :) Nån gång måste jag ju få känna mig liite kaaro! Då vi var i moppe åldern tog alla flickor körkort och körde mopeder och allt det där, men inte jag. Så på den fronten är jag inte som alla andra flickor. Jag har alltid varit en i killgänget, alltså räknats som en pojke. Men kaaroga Hanna böts ut till mamma Hanna så nu är jag faktiskt en flicka för dem. Jävlit invecklad det där! Men mycket fina och härliga pojkar är dem alla, männen i mitt liv. ;) Nåja jag blev lämnad kvar med dottern såklart men iga sura miner. Skönt med tystnad ibland, lite musik rehab ska jag ha och sedan ringa åt gubben och fråga om han ar med sig the key! Om inte så kanske det flyger lite satan och vitto ur mig men inte mitt fel alls. Spontana snabba checka läget utgångar för Tobbe så är nog allt jag begär är att han har the key och att jag inte ska behöva stiga upp eller vänta på honom. Men det återstår att se, klockan tickar och sömnkonot behöver verkligen fyllas i! Så vi hörs imorgon, jag ska försöka att ladda upp bilder åt er :) Niighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0