148. Alone

Bästa enligt mig är att vara själv, ensam ni vet. Även om jag verkligen tycker om att umgås med kompisarna. Men Alone time kan absolut aldrig sluta dåligt! Jag hittar inte sömnen men det är okej, jag vet inte om jag är glad, ledsen eller besviken heller och det är också okej.

Imorgon ska jag stå och leka GR i köket, kasta ihop en smörgåstårta och sedan bara slappa för mig själv i soffan. Jag är bara så otroligt trött på att det ska finnas avundsjuka gällande vänskaper. Så jag sitter hellre för mig själv, med smörgåstårtan (of course) och tittar en, två, tre goa filmer.

Så ni kan allt glömma att jag kommer att svara i telefon alls imorgon, telefonen lägger jag nog så jäkla långt bort det bara går! Eller, nej. Skojjade med er, jag kan nog inte lägga bort telefonen. Jag har nämligen gått och blivit beroende av ett dinosaurie spel. Men svara i telefon gör jag inte imorgon, om det inte är från mami då eller om någonting riktigt 911 har hänt. Så nu vet ni!

Inte att glömma dottern, hon kommer förstås att få va' med i ett hörn hon också. Fast tur det att hon är liten och ska sovas i tid. Jag får bara unna mig mera tid åt mig själv. Ni må tycka att jag är egotrippad nu men då ni inte vet hela situationen så får ni nog allt ta och tycka så då. I'm out for today!

Jag saknar Tiia och Janina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0