149. Tillägg!

Och ja, Yasmine fick värsta host attacken efter en halv timmes sömn. Så, det blev lite spykalas. Not fun, not fun at all! Jag som hatar allt som har med SPY att göra, spyljudet, spykänslan, spyor och det. Näe, vet ni, jag ville nog bara lägga mig ner och dö. Men kvinnan som jag är så var det bara att ta upp ungen, tvätta ungen, torka spyor, tvätta flaskan och sedan var det bara att säga åt dottern att nu gör vi en ny försök med att sova.

Tjupp, så somnade dottern. Hallelujah momento!

...Och nu kniper magen igen, känns lite som sammandragningar, men ja.. Ni vet jag är ju så kaaro jag så jag tänker ju inte ge med mig. För sjuk tänker jag inte vara! Inte det lilla minsta längre. Jag är på bättringsvägen och har (hihihihihi) smittat ner andra istället (hihihihi).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0