162.

Tänk vilken stor press man har på sig som stor bloggare, i dagens läge så nöjer jag mig med att inte ha så mycket uppmärksam i bloggvärlden. Visst skulle det sitta rejält bra om det skulle klinga i plåmsan varje månad bara för att jag driver en blogg. Men är det verkligen värt det? Att tjäna stora pengar, statisken ökar och man måste gå djupare för att läsarna ska bli nöjda? För mig, så är det nog helt klart nej.

Jag nöjer mig med att kunna ordna tävlingar åt er, lägga upp någon annons för ett företag som jag faktiskt tycker om och inte bara för att tjäna pengar. Så känner jag i det ämne.

At the momento kommer jag att se runt lite, skaffa en egen domän och satsa en hel del på att blogga varje dag, inte för att få fler läsare utan för att kunna gå tillbaka och läsa och tänka tillbaka. Det händer ju så mycket i mitt liv just nu och fy farao vad roligt det kommer att va' senare att få läsa om hur vi hade det för t.ex 1 år sedan.

Jag har många gånger varit rädd att driva en typiskt mammablogg, missförstå mig inte, jag menar en tråkig mammablogg där varje dag är nästan sig likadan. Men visst har jag en mammablogg, kan inte säga att den inte är som alla andra mammabloggar, men jag kör mitt eget race, det ska jag allt göra.

Men jag hoppas faktiskt att den inte är en tråkig mammablogg, för mig just nu känns den verkligen skitdålig. Kanske för att vi går igenom en skitperiod med ångest-attacker och dylikt eller för att jag suger på att ladda upp bilder, vad vet jag?

Tur för er att ni inte väller ut spydiga kommentarer för då är jag nog long gone för en bra stund. Då satsar jag stort och lägger bra med tid för att köpa en egen domän och allt det där och så får vi se om ni hittar dit eller inte.

Just nu går allting långsamt fram dels för att det finns andra saker som jag måste lägga min tid på och dels för att motivationen kommer och går som värsta pms humöret.

Vad jag ville få ut av detta inlägg vet jag inte, troligen så ville jag bara få skriv av mig än en gång. Nå jag tackar för mig och ska krypa under täcket, imorgon är det dags för praktik igen + mörkerkörning så det kommer att bli en lååång dag och när allt det där är undanstökad så kommer jag nog att ägna min lilla tid kvar åt dottern.

Night!

Kommentarer
Postat av: Millah

hejsan du vann ju örhängena hos mig.. kan du skicka mig din adress igen eftersom företaget skickade dom till dig men dom kom tillbaka? [email protected]

kram

2011-03-14 @ 14:13:57
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0