165. Dittan o Dattan

Oj vad det sticker i hjörtat nåja, det var inte det jag ville skriva om. Jag funderar extremt mycket på att byta till wordpress iställer för blogg.se men är ännu inte 100 procent. Egen domän är en självklar sak men så var det ju var ska jag skaffa det då? Rättare sagt, vilken sida erbjuder de sakerna jag söker efter? At the moment finns det apps till iPhonen för att blogga via wordpress/blogger/blogspot att ladda ner och använda, vilket skulle vara en lättnad för mig att kunna blogga direkt från mobilen och ladda upp bilder men så var det ju så också att det är påkommande blogg.se's app för iPhone. Helt onödig inlägg men kanske jag nu är lite klokare i huvve! Kan också tillägga att jag har nog en sån fin och underbar fästman, oj vad han har förändrats på bara 1 år. Till något bra förstås. Och nu hoppas jag att gubben inte blir värsta mongoflåjd och visar motsatsen bara för att jag skryter lite om honom. Haha, nåja nu ska jag allt lägga bort telefonen och sova. Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0