166. Så där snabbt

Jag har fått en fråga som jag ska svara på lite senare.
Hjärtat är hemma (jeij), men ligger och snarkar.
Dottern kommer snart hem (ännu mera jeij)
Joffi gav mig världens coolaste halsband (!!) och en gulliplutti koalabjörn (jätte jeij)

Så när svaret på frågan kommer, hoppas jag också på att kunna lägga ut en tävling åt er.
Jag låter hjärtat snarka en stund till eftersom jag ska traska iväg ut efter posten
+ så får jag lite egen(data)tid all by myself.

Pussar och kramar ska dottern få när hon kommer hem, oj vad jag har saknat!
Coolaste halsbandet ska ni nog få se ikväll, men inte gulliplutti koalabjörnen för den pryder nu min symaskin så fint i skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0