167. Knölen

mamma om 161. Ishockey, kompishäng & familj:
Var hade din dotter knölen? Hittade också en knöl på vår dotter, å man blir förstås orolig.... Vad sade läkaren att knölen berodde på?


svar: - Lite svårt att förklara var hon hade knölen. Men i ena skinkan, alltså på ena skinkans, inre skinkan. Läkaren vi var till sa att det inte var något att oroa sig över. Dock vet jag inte vad jag ska tro så jag följer lite med och ser lite, och om det har blivit "värre" så kan jag visa upp det åt hennes hälsovårdare på 1½ års-kontorll.

Nej usch, det bästa du kan göra är väl att fara och undersöka det. Så behöver du inte va' orolig längre. Hoppas att det inte var något allvarligt. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0