168. Fitti!

Jag är så satans fitti som vi så fult använder när vi är jätte arg. Jag är faktiskt jävlit fitti just nu så att jag skulle faktiskt kunna döda någon, inte bokstavligen eller vem vet. Det lär vi ju se när Tobbe kommer in genom dörrn.

Så nu tänker ni väl varför är hon "fitti"? Vad har han nu gjort? Nå, jag vet nog inte om jag borde välla ut allting här. Men av personliga anledningar kan jag berätta. Och denna gång som många andra gånger (som det har hänt samma sak) så har jag all rätt i hela jävla jorden att vara så arg så innuti hellskotta. Mama go nuts, hej!

Och denna blogg som bara ha fått sig en liten omgång av svordomar fick nyss en hel inlägg med fula ord, fy fy på mig. Men ibland ska man nog få låta allt komma ut ur en, det är mänskligt.

Men allt är inte satan just nu, dottern leker så fint hon och sjunger vackert, det gör hon! My little baby ♥

Kommentarer
Postat av: maccho man

<3 du vejt vann ja finns om du behöv me!

2011-03-18 @ 22:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0