242. Lång Dag.

Tumblr_ljidnvfei21qffo5q_large


Nej hyj vilken lång dag jag har haft 8-15 skola och sedan en timmes bussresa och därefter köra till Vasa and so on. Dog lite när jag kom hem och såg att klockan var över 20:00, vilket betyder att dottern ännu en gång får en sen kväll men nu är hon nog mätt i magen och duschen har vi hunnit med ikväll också.

At the moment sitter jag framför datorn och ska börja på med skolarbeten (skjut mig) och dottern, hon sover sött i sängen. Hjärtat har jag hunnit snicksnacka med en liten stund men får höra av mig mer till honom när det är dags att åka till drömmarnas land. Hursomhaver känner jag en stor press och stress just nu, countdown till skolan slutar vilket såklart betyder att det finns så många deadlines.

Men en hel del har jag fått undan och tagit på talang, tur nu det att jag har lite talang så ett par saker har ju faktiskt gått riktigt bra. Nu har jag en bunt med prover kvar att avklara, plagg att sy och bilkortet.

Imorgon är det 1 dag kvar tills jag fyller, konstigt nog ser jag mer framemot morsdags-kaffet på dagis på Fredag. Sen att jag hellre vill dissa alla och va' hem och kramas med dottern istället är ju en annan femma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0