243. 18 och Morsdag

Long time no speak! Jag har hunnit fylla år, umgåtts med bästaste mormor & morfar + company, firat morsdag och kramats med lilla familjen min.

Jag har bilder jag vill visa er så ni får vänta på det och läsa senare vad vi har gjort de här senaste dagarna. Men lite livstecken ville jag visa er, vi lever och har det fint.

Gårdagen spenderade jag i soffan och i sängen med migrän, hujjeda mig.

Solen skiner dessa dagar och humöret är på topp. Imorgon efter skolan ska jag baka en chokladtårta, ska bjussa svärföräldrarna på försenad föddiskaffe + morsdagsfirande! På samma gång ska jag köpa ingredienser till en banoffe pie så att jag mot helgen kan bjuda på kaffe åt min fina mamma, pappa, syskon och alla ♥


Dottern idag


Dottern för ca 1 år sedan.
Jisses, vad hon har växt! Vår lilla bebis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0