247. Klänningar

Jag söker ännu en klänning för sommarens bröllop, även en skolavslutnings klänning hade jag tänkt mig att köpa också. In case of vet ni, man vet ju egentligen inte om jag failar big time och gör tiotusen misstag på klänning jag håller på att sy.

Sen att Tommy Boy också ville åka iväg till stan för att shoppa så gör det hela bara roligare! På tal om Tommy, i Tisdags köpte han säkert världens snyggaste jacka. Nå, jag valde att inte fönstershoppa varken för min, dotterns eller gubbens del. Vi får bra vänta tills det klingar in på sommaren istället, snällt får jag fråga av mamma och pappa om de två klänningar jag nämde ovan. Eller så vinner jag på lotto.

På tal om lotto, eller egentligen om tippning,
jag rättare sagt vi tippade på att Sverige skulle vinna VM bara för att det skulle ha suttit bra med pengar och man blir ju glad även om Finland skulle ha förlorat men vi la 3-1 till Finland ändå för säkerthetsskull, även 4-1 och ja, vi var jätte happy när vi trodde att det skulle lämna så men nej vet ni, Finland ville ju vinna överlägset så 6-1 blev det. Nå, glad blev vi iallafall.


Tumblr_llctr3vqmt1qzcmcho1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0