192. Stor Diss

Idag dissar jag människor som hittar på saker, rykten och all dess grejer. Jag fattar inte hur jag blir indragen i någonting som jag inte har det blekaste aning om. Hur någon som inte har något med saken/sakerna att göra blir indragen, jag förstår inte!

Till exempel:
Ett bråk mellan två kompisar, däremellan hamnade jag och visste nada om att dessa två hade en stor fight.

Anonyma kommentarer, men hej, jag har en blogg och ett namn, jag är absolut inte rädd för att berätta vem jag är om jag nu vill kommentera någonting både negativt eller positivt, mitt motto: STÅ FÖR VAD DU TYCKER OCH TÄNKER!

Rykten om wannabe självmord vid J:stad internat - I was like what? De enda gångerna jag är vid internatet är för att vara med hjärtat om vi äns är vid internatet, allt som oftast brukar vi ta en kaffe i stan.

Där var några ex. och mest av allt I couldn't care less av de sakerna jag räknade upp. Jag är allt för upptagen med mitt liv som den är just nu så och som Cindy brukar säga ÅÄÖ, JAG SKULLE HELLRE DÖ än att bry mig. Så känner jag iallafall :)

Vem är led rykten, upp med händerna då, tack! I AM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0