205. Söndag ain't so nice.

Nu har helgen rusit förbi än en gång och idag välkomnar vi Söndagen. Älsklingen min ska än en gång tillbaka till J:stad, suger som vanligt men om ca 2 månader får vi alla välkomna Sommarlovet och vi får tillbaka Pappa ♥

Det suger lite det där med att veta att jag hur lätt som helst kan få ångest, helt utan anledning egentligen!

Men jag är ändå så tacksam över mina vänner och lärarna som peppar och hjälper mig så gott det bara går. Tacksam över mina föräldrar, världens bästa mamma & pappa som ställer upp hela tiden. Jag är bara så otroligt tacksam över människorna jag har runtomkring mig, dottern min som bara gör livet så mycket lättare bara av att finnas. Jag är bara så otroligt tacksam för allting. Life's good!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0