230. Back to fight.

Jag har haft en fin helg men favoriterna, lite dramalicious mot slutet men en fin ändå. Och varje dag påminns jag att jag är en stolt mamma till en underbar dotter som är så duktigt så. Pretty nice är det när dottern vet att mamma heter Hanna och pappa heter Tobbe :)

Så där fysiskt så tror jag att kroppen min kommer att sluta fungera närsomhelst. Febern på topp, snoret hänger och jag hostar 24/7 så där lagom till påsken och de följande eventerna.

M
itt hjärta håller på att helas, likaså mor och far i huset. Det är synd det där att det finns människor som lever för att förstöra, men eftersom livet är orättvist och karma is a bitch så är det ändå helt okej.

Idag laddar jag mig inför påskhelgen (Gå påskhäxa med dottern och Bästaste André fyller), Vappen (Sommaren är officiellt här) och 6 maj. Hur det sen då blir iom att jag inte kan känna mig svagare än vad jag gör just nu så återstår att se. Entra alla dessa firandet ska jag iallafall göra, sjuk eller frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0