135. Praktikant and so on.

Jag glömde visst att berätta att jag inte tog LiA-platsen hos Kids & Mothers i Vasa eftersom jag och finska inte går så bra ihop och 80% av deras kunder pratar finska, istället är jag på en syateljé i J:stad.

Och min Iphone är från någon butik i Vasa. Jag har nämligen hjärnsläpp att the momento och kommer inte på affärens namn. Men nuförtiden säljer dem Iphone lite överallt i Vasa (telefon affärer). Men om du minns vilken affär som sålde Iphone först i Vasa så var det där jag köpte min :) - Jag fick tillbaka den idag. Inte för att den har gått sönder och åkt iväg på reparation utan för att my phonie är jailbreakad och behövde en nyare version.

Hur jag får råd med få en egen bil? Jag har inte råd med en egen bil. Pappa och Mamma skulle såklart vilja köpa en egen bil åt mig eftersom Syrran fick en. Men ni vet, pengarna räcker inte till. Och varför ska jag få en ny bil när jag kan ta över Syrrans bil som duger helt jäkla bra. Så där va' de, jag kommer att dela bil med syrran men i slutändan är det väl jag som använder den mest.

Om jag har missat någon fråga så ställ dem gärna igen, jag är tankspridd och min hjärna ha tagit natten. Anledningen varför jag är uppe ännu är för att jag fick nyss reda på att Grannen har blivit sjuk och jag är illa tvungen att ta bussen imorgon. Hoppas förstås på att Grannen blir frisk snart, magafari är inte så roligt att ha! Nåja, jag ska fortsätta och låtsas som om jag är smart nog att fatta allt som min morbror (dataingejören) sa att jag skulle göra. Night och imorgon har jag mer tid åt er och min lilla familj! Can't wait.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0