20. The blog

Nu har jag ett par frågor åt er läsare:
Ser ni min header?
Kommer det upp något meddelande om att
det är lösenordskyddad men står på hannaale.blogg.se
?

Jag ska försöka att fixa problemet senare ikväll, vi ska nämnligen på dubbeldejt med Syrran och hennes pojkvän A. Vi är annars ringlösa nu och 2 veckor framåt, de är påväg någonstans för att förminskas så lite tomt känns det ju på fingret, men annars har vi det bra, även om jag har varit en riktig suris idag. Men put the blame on mens och allt som följer med det.

Och såklart lite på att idag är vår sista jullovsdag tillsammans, så kan det verkligen gå om man har en spelberoende fästman. Tingeling.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

exactly:), no header å kommer upp om lösenord på hannaale...:). have a nice evening:): kramiz

2011-01-07 @ 15:38:27
URL: http://mrsjeanette.blogg.se/
Postat av: Janina

Din header syns inte, och joo det kommer nog upp en ruta där det står att hannaale.blogg.se är lösenordsskyddat. Säkert blogg.se som krånglar igen ;P

2011-01-07 @ 18:54:36
URL: http://nicolinasmorsa.blogg.se/
Postat av: Emma

nä man sir it headern men vafy kmr e opp na toko den lösenord ti hannaale.blogg.se hejla tidin ?

2011-01-07 @ 21:02:48
URL: http://emmaelinsfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det kommer upp en ruta som står att "hannaale.blogg.se" är lösenordskyddad

2011-01-07 @ 22:15:42
Postat av: Jessika

Ser headern men det kommer upp en ruta om lösenordskyddad blogg till hannaale.blogg.se varje gång man klickar in på bloggen...

2011-01-07 @ 22:16:55
Postat av: Anonym

har du tagit headern från hannaale.blogg.se? den bilden är skyddad med lösenord, därmed kommer en ruta upp och så syns den ej

2011-01-08 @ 08:57:51
Postat av: Hanna svarar

Ja, jag har tagit allting från hannaale.blogg.se men jag vet nog inte om det är därför det kommer upp en ruta som begär lösenord till hannaale.blogg.se eftersom jag har haft en blogg vid sidan om där hela layouten ser ut som hannale.blogg.se som var lösenordskyddad och då var det ingen problem alls..

2011-01-08 @ 14:24:16
Postat av: Anonym

det är därför. du måste spara ner bilden till datorn och ladda upp den här.

2011-01-08 @ 21:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0