21. Headache

Jag har en hemsk huvudvärk som inte vill ge med sig, en unge som springer runt lägenheten och ropar, en fästman som sitter och spelar. Jag ska rota i alla skåp efter något att smaska i mig, framför en bra film!

Imorgon bär det av till svärmor/fammo, jag ska nämligen agera "barnvakt" och underhålla. Eftersom jag är riktig sugen på en fransk citronpaj (som janina bjöd på i början av veckan) så jag ska försöka på mina bakskills och baka pajen. En riktig mumsig blandning av sött och surt. Så det blir att åka och handla ingredienserna före vi styr kosan mot Karvat.

Och med bloggen, jag har ingen ork just nu att sitta och försöka hitta felet. Jag är ju inte heller så teknisk och jag fattar ju ingenting med dessa koder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0