22. Silence

Här har det verkligen varit tyst idag. Jag har nämligen varit lite busy med att baka och umgås med svärmor and co. och förstås min lilla familj! Badat badtunna har jag också gjort ikväll, eller igår kväll rättare sagt. Det är lite väl svårt att få dygnsrytmen rätt svängd igen.

Vad annat då? Jo, jag och Angelica satt en hel del vid datorn igår kväll, slog våra kloka huvuden ihop och försökte fixa och trixa lite i hennes blogg. Jag kan nu säga att jag förstår mig lite, piku liite på kodmaller and stuff like that. Men det är ju inte så att jag kan skryta direkt.

Imorgon vill jag hinna åka iväg hem till mammas en sväng, imorgon är det dags för Söndagsångest och allt som följer med det. Nå, inga sura miner, nepp. Jag ska istället gå och pussas lite med hjärtat, rota fram någonting smaskigt att käka upp och sedan söka mig till sängs, tidigt väckning imorgon! Night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0