23. Back to Reality

NOO! Jag har haft Söndagsångest redan på Lördag. Darling åkte iväg för ett par timmar sedan och duschen har både jag och lilla hjärtat besökt. As we speak ligger hon här bredvid mig och sover, hon har varit så trött så länge nu så jag kunde nog inte hålla henne vaken längre. Trött i duschen (kl: 18), trött när vi skulle leka och vid 19 tiden tänkte hon somna flera gånger.

Jag hoppas bara att hon har tagit natten nu. Själv ska jag också göra det snart, tidig läggdags för att orka upp när väckarklockan ringer. Xantal alarm har jag lagt på så jag hoppas verkligen att jag kommer mig upp!

Nåja, nu ska jag slösurfa och gråta en skvätt, sedan blir det nog att söka sig till sängs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0