24. Thoughts

Eftersom jag börjar skolan imorgon (jag vet, jag vet, jag pratar allt för mycket om att skolan börjar) så har jag en känsla av att bloggen kommer att hamna lite på sidan om, iom att det är första veckan och jag har varit bort från allt som har med skolan att göra i 1 hel månad så har jag troligtvis en hel del att catcha upp med.

Och även om det går att lägga tidsinställda inlägg så måste jag ju veta vad jag ska skriva om också.. Tänkte att jag skulle passa på att ha en frågestund och svara på frågorna i helgen, eller på Torsdag. För på Torsdag kommer världens bästa Darling hem igen om det nu var så att de är lediga på Fredag. Om det nu är så, då kommer Yasmine att få vara hem varje Fredag med pappa och jag måste iväg till skolan (!"#¤%#%").

Vi får se hur det blir men troligtvis börjar jag på med dem på Torsdag och svaren kommer i helgen istället för då kan jag lägga mera tid på dem. Vilket betyder att ni har en 1 hel vecka på er att fråga allt vad ni vill. Personlifa eller opersonliga frågor, blir det lite väl för personligt så vet ni by now att då väljer mitt humör om jag svarar på dem eller inte. Men jag vet eller hoppas att ni inte är så elaka, en del av er har ju trots allt följt mitt liv i ca 2 år.

Jag slänger upp ett eget inlägg för frågestunden snart. Japp, det var allt för mig right now.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0