31. Qtime with my soulmate

Som ni säkert har läst på Janinas blogg så var hon hit och hälsade på medan hennes dotter och fästman var hos hans föräldrar. Vi satt i soffan och pratade, jag var överexalterad och ville prata om allting. Liksom hinna säga allt jag har på hjärtat och få prata ut and so on så det var många gånger som jag fick påminna mig själv om att vi nog har tid att prata. Men vi växlade mellan att prata och skratta, Yassie blev lite småkär i Janina så hon fick en kram när hon skulle hem. Lilla hjärtat blev förstås ledsen när Janina stängde dörren efter sig eftersom hon ville ju så gärna komma med :)

Även om hon inte var här så länge så tyckte jag att vi hann catcha upp en hel del. Som tur har 2011 just börjat och jag borde få mitt körtkort inom 3½ månader då blir det nog betydligt mera Qtime och playdate!


Janina är min soulmate, Darling är my other (better) half ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0