46. @ My Moms House

Det var ingen rolig surprise att öppna dörren idag, maj gaad vad det har kommit mycket snö. The man that I am började jag såklart skotta snön. Efter många pustar, fick jag äntligen fram vägen till dörrn. Så begav vi oss till mammas, väl här fick vi mat. Yummie in my Tummie!

Jag ska försöka mig på en maträtt i helgen, Darling tyckte att det var en mycket god idé. Jag hoppas bara att det smakar nästan lika bra som mammas ;)

Imorgon vet jag inte om jag ska åka till skolan. Jag vill men känner mig mycket mer krasslig än vad jag var på dagen idag. Roligt skulle det ju vara förstås, att vara i skolan med mina tjejer. Nå, jag hoppas verkligen att jag börjar må mycket bättre imorgon, vi får nog allt gå och lägga oss tidiga idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0