65. Mobile update #4

Jag har varit busy med att försöka umgås med hjärtat så mycket som det bara går, det är min ursäkt. Imorgon är det en ny vecka och även om min motivation är på 0 så tänker jag ändå försöka så gott det bara går. Jag måste ta mig till skolhälsovårdaren för att prata om mitt illamående, att spy eller att vilja spy är en av de värsta sakerna jag vet. Planer för imorgon är skola, mat hos mammas och sen hem och städa. Rita lite före jag går och lägger mig. Låter kanske lite för er men för mig är det väldigt mycket som ska göras. Checkade lite bloggar just och blev lite trött på att läsa spydiga kommentarer från Anonyma människa/människor. Såklart gäller det om att vara ung mamma. Så, imorgon ska jag försöka att skrapa ihop ett litet inlägg, där jag och ni kan disktuera kring ämnet "ung mamma och fritid" eller vad man nu ska kalla det?! Nå, nu ska jag lägga bort telefonen och kramas lite med Darling :) Night fellas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0