81. The Tourist

Såsom Syrran och hennes kille A, tittade vi också på The Tourist igår. Inte hela dock, bara halvan eftersom klockan blev allt för mycket och både jag och Darling var trötta. Men vi hann kramas och prata en stund före vi somnade. Jag kan bara inte låta bli att älska de stunderna före man somnar och inser hur lycklig lottad man är. Så där låg jag, mitt mellan mina två älsklingar. Med ett leénde somnade jag ♥

Nå, nu ska jag återigen ta ett nytt försök att slå sönder Darlings dator för att han ska komma och se färdigt filmen med mig. Jag funderar att lägga upp en skylt här hemma, "NO WOW ALLOWED!"...

Lite feedback av filmen: Jag kan inte låta bli att tycka synd om Frank aka Johnny Depp (or the other way around). Och dreglar lite över Angelina Joile och Johnny Depp, det gör jag också. Hot Bomb expolosion!!!

 

Om filmen är bra? Don't know yet. Men eftersom Angelina och Johnny är så snygga är ju filmen so worth att se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0